Klachtenregeling

We vinden het vervelend als je niet tevreden bent over onze producten of service. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Stap 1. Neem contact met ons op
Stuur een e‑mail naar info@dailybeauty.nl met een omschrijving van je klacht en – indien van toepassing – foto’s of bewijsstukken. Wij beantwoorden je klacht uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst.

Stap 2. We zoeken samen naar een oplossing
Onze Customer Care bekijkt je klacht en neemt contact met je op om de best mogelijke oplossing te vinden. Dit kan een vervangend product, een reparatie of een terugbetaling zijn.

Stap 3. Niet opgelost? Schakel bemiddeling in
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar UWEMAIL@uwwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.